torsdag 11 november 2010

Såhär mår jag idag


Ja, såhär mår jag idag. Det började redan igår kväll att jag mådde illa, hade frossa och sååå ont huvudet. Men jag trodde att det berodde på att jag hade tagit ut mig på träningen och druckit för lite. Så jag gick och la mig med förhoppning att jag skulle må bättre när jag vaknade. Men icke. Vaknade med världens huvudvärk men gick upp iaf och då kom illamående igen, bläää, finns det något värre än att må illa???
Jag trodde att lite mat skulle hjälpa men istället blev det spurt till toaletten (resten kan ni räkna ut).

Jag stannade hemma såklart och somnade om direkt när jag la mig på kudden. Sov till 11 och kikade sen på alla härliga serier som går när man annars jobbar : )
Gick upp och gjorde lite frukost/lunch, sen gick jag och la mig igen och somnade....igen. Så jag har sovit 6 tim idag och är fortfarande så trött, kroppen är rätt makalös.

Nu ligger jag i sängen och väntar på att min söta sambo ska komma hem med lite god mat, för nu är jag hungrig : )

Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag?

3 kommentarer:

  1. På apoteket har dom många bra tester som kan visa anledningen till hur man mår.. plus eller ej ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, du är rolig du Malin. Om jag är det så har jag kört en Ave Maria ; )

    SvaraRadera
  3. Haha där fick jag allt till det ;)

    SvaraRadera