fredag 3 december 2010

Curling & julbord!

God morgon

Förlåt för dålig uppdatering men det har gått i ett.
Gårdagen var mycket trevlig, vi hade teammöte med mina kollegor. Först var det jobb några timmar sen åkte vi för att curla, åh jag kan ju säga att jag har så mycket mer respekt för denna sport än jag hade innan. Det va så sjukt svårt, i början trodde jag att jag aldrig skulle klara det. Men efter ett tag så fick man kläm på det, lite iaf : )
Det va jätteroligt och jobbigt och jag känner nu att jag är helt öm i kroppen. Det blev mycket skratt och en del fall. Vi fick även se lagkaptenen för Sveriges damlag Anette Norberg vara instruktör för en annan grupp : )
Efter curlingen blev det julbord, oj vad gott det var och oj vad mätt jag blev. Första julbordet är alltid gott.

Hann tyvärr inte ta så mycket bilder igår men bjuder på dem jag tog. Nu ska vi snart gå upp och fortsätta flytta våra saker till vårt HUS : )

Hörs sen

1 kommentar:

  1. Det låter kul, gott och superkul med dagens övningar, mina nya nästan-granne :)

    SvaraRadera