torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan!

Sitter just nu hemma hos mina föräldrar och myser framför tv´n och kolla på Sagan om ringen - Konungens återkomst (den kan man se hur många gånger som helst).

Dagen har bjudit på en massa mys med familjen, speciellt med mina syskonbarn. Vi har ritat, lekt kurragömma, jag har blivit sminkad med läppglans lite här och där, fått mina naglar målade, åkt snowracer och åkt pulka till affären där vi köpte isglass och en barbietidning : )
Sen blev det pizza hos syrran och sen åkte jag och Adde till Maxi för att inhandla det vi ska ha med tills imorgon, lugnt och skönt var det och allt fanns som vi skulle ha : )

Slog in dem sista julklapparna innan så nu är allt klart för morgondagen. Julafton kommer att firas hos min söta syster med hennes familj, Adde, mamma, pappa och min svågers föräldrar och mig såklart. Vi kommer åka dit vid tretiden, så vi börjar med Kalle Anka och sen blir det mat och julklappar. Innan vi åker dit ska vi  nog bara gå runt i myskläder och äta skinkmackor, mums. Kommer bli en helt underbar dag : )

Här kommer lite bilder från idag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar