lördag 18 december 2010

Trötter!

Hej på er!

Sitter i soffan med Adde och lite annat gott : ) Vi ska kolla på handbollen och heja fram tjejerna till en final.

Tyvärr så blev det inget fredagsmys för oss igår (får väl erkänna att det var mitt fel), vi fixade lite hemma och sen lagade vi en mumsig kycklinggratäng. Efter det hyrde vi en film via vår TV-box och kurade upp oss i soffan. I nästan 9 av 10 fall när vi ska kolla film så somnar jag och den här gången var inget undantag (tyvärr). Jag somnade på Adde kl. 20 och sov fram till 23 när Adde sa till mig att vi skulle lägga oss, sen sov jag fram till 9 imorse. Snacka om att vara helt slut. Tänkte när jag vaknade att lite träning skulle pigga upp mig så jag begav mig ut i snöstormen till gymmet. Men icke, var heeelt slut när jag kom hem, inte så konstigt eftersom jag inte åt någon frukost innan träningen. Gjorde mig en rejäl frukost, duschade och tog en huvudvärkstablett och satte igång att fixa här hemma. Nu känner jag mig piggare : )

Efter handbollen ska vi gå på bio, ska se Harry Potter & dödsrelikerna. Vi går på den tidiga bio så vi hinner hem och titta på Zlatan ; )

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar