lördag 12 februari 2011

God morgon!

God morgon på er, har ni sovit gott? Jag har sovit som en stock, var helt slut igår. Jag var och jobbade på en av våra Akademier (utbildningsdagar för våra kunder) som jag anordnar tor-fre. Stället vi var på ligger på en ö i Stockholms skärgård så man måste ta en båt över och den går inte alltför ofta. Så det är alltid ett stressmoment när föreläsare ska komma och dem MÅSTE hinna med just den båten som det är tänkt annars så får dem vänts i typ 1 timme på nästa och så är programmet kört. Så det är mycket som ska klaffa och sen att snöovädret kom gjorde inte saken bättre. Men allt löste sig till slut, men man blir rätt slut efter allt fix och trix.
Min Mamiz kom igår, senare än vad det var tänkt pga snökaoset. Hon ska stanna tills måndag så i helgen blir det massa mys och hon ska hjälpa mig piffa lite här hemma. Idag blir det Ikea en sväng och sen ska det inhandlas ingredienser till bakning för jag ska ha fika här hemma på söndag eftersom jag fyller år : )
Så medan jag bakar så ska Adde och mamma åka iväg och fixa lite saker som inte jag får veta, åååhhh jag blir så nyfiken : )

Ha en bra dag så hörs vi senare.
Kram kram

1 kommentar:

  1. Lova att baka för många nu så att vi får smaka på måndag :D
    Hmm nu blev jag lite bak-sugen, man kanske skulle...

    SvaraRadera