lördag 5 februari 2011

Helgen so far!

Hej på er, hur har ni det denna lördag? Vi slappar i soffan och kikar lite på Melodifestivalen.
Även denna lördag så lyckades jag sova ut till 10.30, så himla skönt. Det ska jag försöka fortsätta med ; )
När vi väl tog oss upp ur sängen så åkte Adde med sin bror och brorsdotter och åkte skridskor, själv så tog jag mig en sväng till gymmet. Väl hemma så tog vi äntligen tag i att få ordning här hemma, vet att jag skriver det varje helg men det tar ju aldrig slut, puuh. Adde städade undan alla verktyg som har legat överallt på kontoret, satte upp en gardinstång och en tavellist. Själv så dammade jag överallt, diskade och ställde alla våra prydnadssaker där dem ska vara. Så nu börjar det likna nått : )

Igår så var jag hemma hos min fina vän Lin, vi lagade lax och grönsaker i foliepaket och det blev så himla gott. Till efterrätt blev det mumsig chokladmousse med hallon och grädde. Till maten så bjöds det på hallonsaft drickades med sugrör, haha : )
Kvällen bestod av MYCKET prat och MYCKET skratt, tack för en underbar kväll vännen. Avslutar med några bilder från igår.

Ha en underbar kväll.
Kram kram






1 kommentar:

  1. Tack själv, underbara du <3 Bättre fredagkväll kunde det inte bli :) Love u!!

    SvaraRadera