tisdag 22 februari 2011

Lite smått & gott!


Hej på er, båda jag och Adde är nyduschade och vi sitter nu i soffan under ett täcke och kollar fotboll.
Jag är heeelt mör och trött efter spinningen, man tar ju ut sig så man storknar på dessa pass. Man kan intala sig själv att man ska ta det lugnt men det gör man ALDRIG kan jag säga. Det är iofs skönt att man tar ut sig ordentligt : )

Igår hade vi teammöte med vår grupp på jobbet. Under eftermiddagen så hade vi utbildning i vårt säljstödsystem och senare på kvällen så åkte vi till Ballbreaker där vi bowlade och åt god mat. Vi hade en riktigt rolig kväll med mycket skratt : )
Vi som bodde lite längre bort från stan fick sova kvar på hotellet där vi konfererade, så det blev en natt på hotell för min del. Tyvärr så sov jag dåligt fast det var en så otroligt skön säng, jaja, jag fick iaf en väldigt god hotellfrukost imorse : )

Snart är det dags för sängen så jag avslutar detta inlägg med en bild som jag tog på en härlig promenad i Halmstad på juldagen 2010.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar