tisdag 1 februari 2011

No more gräsänka!

Det var inte länge jag var gräsänka, Adde kom hem ikväll. Gissa om jag vart glad, så nu kommer jag kunna sova gott inatt : )

Vad gör ni en kväll som denna? Jag har varit och spinnat och nu har vi ätit goda färsbiffar med fetaost och soltorkade tomater i, blev riktigt gott. Är dock helt slut, som sagt så sov jag så himla dåligt inatt, jobba 7-17 och sen spinning på det. Blir nog sängen snart för min del snart.

Annars har det det inte hänt så mycket mer idag så jag har inte så mycket mer att skriva. Passar på att visa upp vad jag klickade hem från HM för ett tag sen.

Kram kram


Supersöt prickig klänning
Klassisk svart väska (köpte en grön också)


Enkel svart klänning


1 kommentar:

  1. Hej Sötis!

    Hur mår du?
    Duktig du är som spinnar på! Borde jag också göra med tanke på allt gott jag stoppar i mig om dagarna ; - )

    Härlig dukning i inlägget nedan med dom turkosa färgerna! Så fräscht & vårigt!

    Jättefina plagg du klickat hem från älskade H&M. Där finns allt bra med grejer där ; - )

    Ha en underbar helg!!

    Stor Kramis

    SvaraRadera