söndag 6 mars 2011

En härlig söndag!

Jag har haft en sån härlig dag idag : )
Började dagen med en ordentlig frukost, äggröra och knaprig bacon och sen bar det av till Täby centrum där vi mötte upp Addes bästa vän Fredde. Tanken var att vi skulle köpa gardiner till kontoret (då jag råkade klanta mig när jag skulle lägga upp dem gamla, suck), men det var ändå dags att byta ut dem ; )
Fredde skulle också titta på gardiner men tyvärr så hittade vi inga som passade. Vi strosade vidare och tog en sväng in på HM, där köpte jag ett par treggings och en vit stickad tröja. Byxorna var inte helt hundra så dem åker tillbaka, tröjan kommer jag att behålla men tror att jag vill ha en annan färg en vit...hmmm får ta mig en till kik.

Adde hittade en sjukt snygg vår/sommarjacka inne på Peak Performance som fick följa med honom hem. Jag vet att jag har en del väskor men jag kunde verkligen inte motstå den här godingen från Gina Tricot, så den konjaksbruna fick följa med mig hem och det var den (eller jag) väldigt glad för kan jag säga, haha. Lagom stor, får plats med det som behövs. Har jag en stor väska så har jag en tendens att fylla den med en massa sk*t.

Sen blev det lunch på Subway och en kaffe på Espressohouse innan vi åkte till Willys för att storhandla, så skönt att det är fullt i kyl/frys igen. Efter att ha droppat av Fredde och vår mat så åkte vi och tränade, för mig blev det ett 60 min spinningpass. Brukar köra 45 min passen så det blev lite av ett mördarpass : ) men det är alltid skönt efteråt.
Nu har vi bara tagit det lugnt och lagat renskavsgryta med blomkålsmos, blev riktigt gott. Dags för sängen nu för imorgon är det dags för jobb igen, helt otroligt hur snabbt helgerna går...men det kommer ju alltid nya : )

Hoppas ni har haft en bra söndag.
Sov så gott
Kram kram

Bild lånad från Gina Tricot´s webbshop.

Bild lånad från HM´s webbshop


2 kommentarer:

  1. Jag har köpt den tröjan!! Men jag har den i mörkmörkgrå (se min blogg). I GÖteborg fanns den i den färgen och kamel. Så det är bara att leta på. :)

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som tränar hårt en annan ligger bara på latsidan ;) snygg väska! Kram

    SvaraRadera