torsdag 3 mars 2011

Resumé av helgen!

Har ju helt missat att berätta om helgen som var när min syster och hennes familj var och hälsade på. Vi hade en underbar långhelg. Vi tog tåget in till stan i fredags och strosade runt. Det blev lunch på Vapiano sen kollade vi runt i affärer och avlsutade dagen med fika. På kvällen blev det god mat från Texas Longhorn och sen stupade alla i säng efter en lång dag.

På lördagen tog vi en sväng till Täbban för köpa pennor och papper till Miranda som jag hade lovat henne. Sen köptes det fika med hem för vår kusin med sambo och lille Jack kom och hälsade på, alltid lika roligt att se dem.

På kvällen så åkte min syster och svåger till sina vänner i Sickla så jag och Adde passade tjejerna. Vi åt pizza, kollade film, dansade och myste en massa. Båda töserna somnade gott bredvid mig i soffan vid 20, så jag kollade på Melodifestivalen medan Adde passade på att spela lite data.

Söndagen bestod av en massa gos och bus innan dem åkte hem vid 11. Efter det så var det soffan som gällde, rätt slut efter en fullspäckad helg med lite sömn...men det är såååå värt det : )

Det blir nog sängen snart för jag funderar på att spinna imorgon bitti.
Sov så gott mina vänner
Kram kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar