torsdag 25 augusti 2011

Sovdags!

Nu är det snart dags för mig att sussa kudden. Har varit så trött varje kväll den här veckan, det ska bli så skönt med helg.
Imorgon efter jobbet så åker vi till mamma och pappas stuga för mys med familjen. Syrran och Co. ska dit också, så det kommer bli en toppenhelg.

Efter jobbet idag så åkte Adde och hans pappa till tippen med en massa säckar med kvistar och gräs som vi rensat bort i trädgården. Även vår gigantiska stubbe som vi rev upp i somras fick följa med. Sen mötte jag upp dem på Stenbolaget för att köpa plattor till framsidan. Nu är projekt framsida påbörjat. Vi har en plan om hur det ska se ut och vi tror att det kommer bli kalas. Bilder kommer självklart upp sen : )
Sen inhandlades det plintar till staket som ska upp på framsidan.

Som sagt så åker vi till Värnamo imorgon och jag har inte packat...så nu borde jag sova eftersom jag måste upp tidigt.

Sov så gott vänner.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar