torsdag 20 oktober 2011

Mörkret!

Sitter i sängen i mörkret och bloggar. Adde sussar sött bredvid mig. Själv ska man snart gå upp och göra sig redo för ännu en jobbdag. Inte långt kvar till helg, längtar lite extra till den här helgen för imorgon kommer min fina syster och svåger upp och hälsar på. Längtar efter att få krama på dem.

En bra nyhet är att Adde är på bättringsvägen, inte helt hundra än men det går åt rätt håll. Han har varit sjukskriven 2 veckor, får se om han är det nästa vecka också så får han känna av lite och kanske prova jobba i slutet av nästa vecka. Ingen idé att slänga sig in i det utan att känna sig bra för då kan det ju slå tillbaka, och det vill vi inte. Längtar tills han är bra igen så vi kan börja göra saker tillsammans. Han har ju inte orkat så vi har mest varit hemma. Det har självklart varit mysigt det med men man tröttnar på att bara vara hemma till slut. En fördel att han är hemma är att jag får ha bilen till jobbet, riktigt lyxigt : )

Nä nu måste ta mig jag upp ur min sköna säng.
Hoppas ni får en bra torsdag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar