söndag 11 december 2011

Tredje advent!

Tredje advent och jag sitter i soffan med tända ljus och kollar på tv. Mamma och pappa åkte för en timme sedan och Adde ligger och sover. Jag ska snart byta om till träningskläder och ta mig an ett spinningpass. Kan behövas efter en helg med en massa gott. Igår åt vi en riktig lyxlunch på Melanders, så himla gott. Räcker att man bara tittar på bilderna så börjar det vattnas i munnen : )

Är så sugen på att baka julgodis, ska nog kolla upp lite recept sen när jag kommer hem.
Här får ni även en bild på vår fina julgran.

Önskar er en mysig tredje advent.
Kram

3 kommentarer:

  1. Åh det såg.gott ut! Jag ska nog göra tryffel, baileys-och limoncellotryffel, det låter ialf gott :)

    SvaraRadera
  2. Ja det satt inte alls fel med en stor bakelse igår :-) Hihi

    SvaraRadera
  3. Du är världsmästare i att klä julgranen ju <3

    SvaraRadera