lördag 7 januari 2012

Irriterad!

Ja, är rätt irriterad på mig själv. Träningskläderna var på, jacka, halsduk, vantar var på och träningsväskan på armen. Jag var helt hundra på att gymmet stängde kl. 17 idag men jag tänkte att det är lika bra att dubbelkolla så jag inte åker dit i onödan. Åh såklart att de stängde kl. 15 och där stod jag redo att åka iväg, taggad på att köra ett pass...skit också.

Visst att det händer att man tar fel, men saken är den att jag gjorde exakt samma sak i torsdag. Hade grejerna med mig till jobbet för att åka direkt efter jag slutat eftersom det var halvdag. Kollade öppettiderna innan jag skulle åka och ja de stängde tidigare än vad jag trott. Så ja, lite irriterad är jag på mig själv. Men men, bara att släppa det och åka dit imorn istället : )

Igår städade vi ut julen, rätt skönt faktiskt och sen blev det slapp resten av dagen/kvällen. Idag har vi varit och storhandlat och plockat lite här hemma. Om en timme så ska vi åka till svärisarna för att äta middag och kolla Gladiatorerna : )
Vi ska stå för efterrätten och det blir en snabb variant av cheesecake med hallon, mums.

Hoppas ni får en härlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar