fredag 17 februari 2012

Loppisfynd!

Förra helgen tog jag och mamma en loppisrunda i Täby. Först var vi på Lions loppis men den var så liten och det fanns inget roligt. Efter det så begav vi oss till Kyrkornas Second Hand butik och där fanns det mycket fint. Jag fyndade 2 fina glasburkar och ett litet glasfat på fot. Hittade även dessa fina ljusstakar i glas. Det vita ni ser på den ena ljusstaken är dubbelhäftande tejp för den var lite stor för ljuset. Det blev en tillfällig lösning, ska köpa en transparent tejp istället så smälter det in bättre.
Såg också en fin gungstol som det bara var att klä om sitsen på men den var lite för dyr och så var den skev när man gungade. Mamma köpte några pussel till barnbarnen.

Efter den är rundan så vill jag gå på fler loppisar. Får ta en runda med min syster när jag är i Halmstad nästa gång, hon är lite av ett loppis-proffs : )

Nu ska jag besöka farbror tandläkare, sen är det jobb och sen HELG.

Kram på er


1 kommentar:

  1. Vilka fina fynd du hittat! Ljusstakarna var ursöta! Vill ha! :-) Loppis är ritkgit skoj!

    Ha en superfin helg vännen!
    KRAM

    SvaraRadera