måndag 13 februari 2012

Tack allihopa!

Detta fina halsband från Efva Attling fick jag från min underbara sambo i födelsedagspresent. Så glad jag blev : )

Av syrran och Co. fick jag ett presentkort på Åhléns, kakfat i papp och en middag med syster i sommar. För ett tag sen fick jag assietter från Iittala Kastehelmi av min mamma. Tyckte de var så fina så jag ville ha mattallrikar också. Så av mamma och pappa fick jag 4 tallrikar och även 2st tekoppar i serien Mon Amie som jag också samlar på. Fick även en tredje kopp av min mormor och morfar. Mina svärföräldrar var förbi på lite fika innan och av den fick jag ett presentkort på Cervera, så jag kan köpa komplettera min samling.

Jag är så glad för alla mina presenter, tack allihopa. Ni är helt underbara.

Puss och kram på er.

1 kommentar:

  1. Gud vilket fint halsband, det gjorde han bra!! Puss

    SvaraRadera