onsdag 19 september 2012

Läsning pågår!

God morgon på er. Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bara bra. Sitter på bussen på väg till jobbet.

Har äntligen kommit igång att läsa igen tack vare min fina systers utmaning, 3 på 3, som hon har dragit igång igen på sin bokblogg www.pocketlover.se
Den här gången har jag valt 3 böcker (triologi) av en författare som heter Jenny Han. Första boken är avklarad och den var lättläst och bra så jag ser fram emot att börja på nästa.

Byggarna har kommit en bra bit med tvättstugan och de har faktiskt dykt upp varje dag (än så länge) : )

Igår var jag hemma hos fina Sofie och hennes lilla Lea. Blev bjuden på mumsiga wraps och det blev mycket snack och bus med lilltjejen.

Idag blir det såklart jobb som vanligt och sen ikväll blir det en sväng till svärisarna för dusch och middag.

Kram på er


1 kommentar:

  1. Uppdatering tack ;.) hur mår du? Snart e det ju dags för er att få träffa bebisen - såå mysigt!

    SvaraRadera