söndag 16 september 2012

Söndag igen!

Ja då var det söndagskväll igen, helgerna går alldeles för fort. Ligger i sängen och ska sova snart. Är rätt slut efter allt fix idag och en varm dusch på det så blev kroppen ännu mörare.

Veckan har rullat på som vanligt, har inte gjort något speciellt. Min pappa kom till oss i torsdags och sov kvar till i fredags. Alltid mysigt när familjen hälsar på.

Igår så handlade vi klinkers till tvättstugan som äntligen ska bli gjord nu. Så helgen har bestått av att fixa allt därinne innan hantverkarna kommer imorgon.

Idag tog vi en paus från allt fix och åkte till min mormor och morfar och hälsade på. Som vanligt blev vi bjudna på mumsig mat och åkte hem med en massa hemmagjorda goa grejer som saft och sylt.

Nu vet jag knappt var jag skriver längre, ögonen börjar gå i kors.
Sov så gott så hörs vi en annan dag.

Kram och godnatt.


Här är lite bilder från veckan.
















1 kommentar:

  1. mmm hemmagjord sylt - yummie!

    tack så mycket! Huset ligger i Bäckagård på Kritgränd. Mina gamla kvarter fast på andra sidan "Konsum" om du är med på hur jag menar?
    Huset är väl inget drömhus men passar oss bra just nu!


    Kram

    SvaraRadera