söndag 14 oktober 2012

Tvättstugan del 4!

Åh fler bilder från renoveringen.

Söndag och idag är det fix på schemat. Känns som om man inte gör annat än fixar. Adde ska hjälpa sin bror en stund idag och då tänkte jag ta en sväng i Täbban och inhandla lite saker. Sen blir det en tur till Bauhaus för att byta hyllplan som vi köpte igår till tvättstugan, de var för korta. Sen borde vi handla mat också... Ja denna dag lär vi fylla iaf.

Imorgon ska jag inte till jobbet och det känns så konstigt. Hade jättesvårt att släppa allt i fredags när jag skulle gå. Tror att jag är lite av ett kontrollfreak. Men det är bara att försöka släppa det, de reder sig nog utan mig. Kommer iaf att sakna mina fina kollegor och alla härliga skratt vi har varje dag.

Hopps ni får en härlig söndag.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar