torsdag 27 december 2012

Dagarna går!

Ja dagarna rullar på som bara den. Vad har hänt de senaste dagarna då. Själva julafton var traditionsenlig som alltid med syster och Co. med jullunch, Kalle Anka och sen julklappsutdelning. Eddie fick massa fint som kläder, tågbana, liten matlåda, gosedjur och annat fint. Jag fick en parfym av mamma och pappa fast vi inte skulle köpa något till varandra. Det allra finaste som alla fick var en resa till Bali i 5 dagar från mina föräldrar när vi är i Singapore. Snacka om att vi blev chockade. Både jag och syrran började gråta. Världens bästa föräldrar har vi, tacka snälla ❤
Syrran och Co. åkte sen till svågerns föräldrar och vi hängde i soffan resten av kvällen och kollade tv och filmer och åt massa gott.

På juldagen var vi bjudna hem till syrran tillsammans med svågerns familj. Det bjöds på icke-julmat och det var hur gott som helst.
Igår tog jag och Eddie en fika med bästa tant Carro. Mysigt som alltid. Tog en sväng på stan efter och kollade lite på rean men det var inget att hänga i julgranen tycker jag. Sen på kvällen så kom syrran och Co. igen och åt middag. Tjejerna mös massa med Eddie, sötaste kusinerna.

Nu ska vi snart sova för imorn ska jag och min lilla familj ha en dag på stan och bara strosa runt tillsammans.

Sov gott allihopa.
Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar