tisdag 8 januari 2013

Mörbultad!

Igår bestämde jag för att jag skulle åka till Täby centrum (idag) för att göra lite ärenden och sen gå hem därifrån. När jag vaknade imorse så hade det kommit en del snö under natten, suck. Men bestämde att jag skulle fullfölja min plan iaf.

Jag och Eddie strosade runt lite, åt lunch, satte in pengar, köpte smink, köpte ett nytt iPhoneskal och shoppade lite åt lilleman på rea. Hittade en massa fint på Lindex, bl.a. dessa fina 2-pack pyjamas. Snacka om att det kliade i fingrarn, ville ha massor. Men jag var duktig och köpte bara 2 bodyn för 50:-/st : )

Sen var det dags att börja traska hemåt. Packade in bebis (somnade direkt), i med hörlurarna och på med Spotify. Kan säga att jag fick ett rejält träningspass. Köra vagn i snömodd med den ena uppförsbacken efter den andra...rätt tungt kan jag säga. Efter 1 tim och 15 min så kom vi hem. Eddie var hur utvilad som helst medan mamman hade stor lust att slänga sig soffan och sova : )

Känner mig sjukt mörbultad och trött nu. Har inte gått så här långt på ett bra tag. Träningen har inte direkt varit prio på sista tiden men nu ska jag komma igång igen.

Har en sovande sambo till vänster om mig och en bebis sovandes i sin säng till höger om mig så jag ska joina dem nu.

Sov så gott.
Kram kram






1 kommentar:

  1. Åhh, den uggle pyjamasen är ju såå fin! Det var min lille killes första pyjamas! Har letat och letat efter större storlek sedan i höstas men inte hittat, kanske de kommit in på nytt i butik? Tror jag ska ta mig en runda och kika isf!
    Trevlig helg på er!

    SvaraRadera