lördag 2 februari 2013

Lördag!

Lördag kväll och jag sitter och fixar det sista på tackkorten som ska skickas ut till de som var med på Eddies dop. Är lite pilligt men fint blir det.

Adde försöker natta lilleman så vi kan kolla på film tillsammans. Har babywatchern på och Adde skrämmer typ livet ur mig genom att prata läskigt i den på övervåningen : )

Igår fick jag en helkväll ute med min svägerska. Vi åt middag på ett ställe som heter Tegelbruket som ligger i Täby centrum. Efter "lite" vin och drinkar så dansade vi loss på nattklubben med alla 18-åringar, haha men jäkligt kul hade vi. Jag kom hem vid 2 och då sussade mina fina killar så sött. Eddie sov bra som vanligt och fick mat av pappa vid 7 och sen sov till 9 så jag var rätt utvilad imorse.

Nu kom Adde ner så nu ska vi se på lite Bond, Skyfall.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar