torsdag 21 mars 2013

Bra onsdag!

Igår hade jag en toppendag. Började med veckans invägning och vågen visade -2,1 kg. Så nu är det totalt 6,5 kg som har försvunnit, yay. Sen mötte vi upp Elin och Liam för att hälsa på kollegorna på jobbet. Efter det tog vi oss till Mörby centrum för lunch och shopping.
När vi kom hem var Eddie rätt gnällig...det hörde inte till dagens höjdpunkter ; ) Pappan kom hem och tog över och jag åkte till gymmet för ett styrkepass men hoppade på ett Zumbapass istället. Första gången jag provade det och kommer garanterat köra det igen.

Eddie hade somnat för natten när jag kom hem så jag gjorde mig en smoothie och varvade ner efter träningen. Som avslutningen på denna härliga dag så fick vi reda på att jag får tillbaka på skatten : )

Jag ligger fortfarande i sängen och Eddie har somnat om i sin säng efter lite morgonbus. Idag ska vi till öppna förskolan och träffa Eddies kompisar och mamman får föra riktiga konversationer ; )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar