fredag 8 mars 2013

Halmstad!

Igår kväll flög jag och Eddie ner till Halmstad för att hälsa på sis och Co. och lite kompisar. På söndag ska syrran ha ett Pomp de Luxe party så det blir kanske lite shopping också : )

Resan ner igår gick bra. Fick ta med bilstolen ombord då det var så lite folk som skulle åka. Han fick sitta i sätet bredvid mig i stolen hela resan. Behövde inte ta upp honom vid start och landning. Hur smidigt som helst och han sov hela tiden.

Inatt har Eddie sovit oroligt, har gnytt i sömnen. Lite jobbiga mardrömmar kanske. Är lite trött i huvudet idag. Imorse var det iaf 2 kusiner som var glada att se Eddie.

Nu sover Eddie och jag kollar film med minsta tjejen. Stora tjejen och hennes pappa är hos doktorn. Vid lunch ska jag och lilleman in till stan och träffa min fina Carro. Ska få klappa på hennes bebismage. Så himla mysigt att hon ska få sin första bebis i juni ❤





2 kommentarer:

  1. Så mysigt att hälsa på syster! Och va sööt Eddie är :)

    SvaraRadera
  2. Mysigt att ni här i stan. Hoppas vi kan ses i sommar kanske om ni kommer en längre period? Ja men på semestern är det nästan obligatoriskt att gå upp haha. Det går du snart ner igen. Ha det nu så mysigt!!!
    Dopet är nästa lördag - hjälp!

    Kraam

    SvaraRadera