måndag 25 mars 2013

Monday!

Idag har det varit en bra dag. Tog det lugnt på morgonen för att sen åka på ett besök hos tandhygienisten. Eddie var inte alls sugen på att ligga i vagnen under besöket. Tyvärr hade han sovit sin fm lur så han var hur pigg som helst. Jag fick prova ha honom i knät och han vände sig då mot oss och såg att mamma hade en massa konstiga saker i munnen som lät jäääätteläskigt. Så han blev så ledsen, lille vännen. Så en receptionist tog honom och han hade hur kul som helst med all personal och fick se hela stället. Stackarn, har väl gett honom men för livet ; )

600:- fattigare gick vi därifrån, tråkiga pengar men ett måste. Sen kikade vi runt lite och jag såg att Lindex fått in en ny kollektion av Littlephant. Åh vad kär jag blev. Men köpte inget....kanske nästa vecka ; ) Köpte med mig en latte och hoppade på bussen. Klev av tidigare så jag kunde promenera den sista biten. Så det blev en tur på 45min i solen.

Väl hemma fick Eddie lite "mellis" innan flaskan. Det var lite blandade känslor vid matbordet idag, haha. Sen under em har han varit så gnällig emellanåt. Inget har varit bra förutom att mamma skulle stå upp med honom i famnen. Fick tillslut sätta honom i hoppen och fick fria händer i 20min. Hans stol går faktiskt också hem en bra stund så det är skönt.

Nä men nu är det dags att sova så man får lite sömn innan lilleman vaknar.

God natt på er!







1 kommentar:

  1. Men åh stackaren haha kan tänka mig att han blev rädd!
    Gott med smakisar & helt ljuvliga haklappar😉

    SvaraRadera