fredag 22 mars 2013

Tung dag!

Sorgsen dag idag. Vi var begravning av Addes farfar : ( Många tårar som föll och jobbigast var att se Addes farmor och pappa ledsna. Sen började jag tänka om jag skulle förlora min pappa eller Adde...då rann tårarna ännu mer. Eddie var med i kyrkan och han sa inte ett knyst. Han satt i mitt knä och kolla på allt och alla. Världens bästa kille ❤
Efter kyrkan så samlades alla på ett litet värdshus där det bjöds på en lätt huvudrätt och efterrätt.

Jag promenerade med Eddie både dit och hem och tog en extra runda på hemvägen. Var helt slut när vi kom hem vid 18, mest mentalt tror jag. Sen städade jag undan lite och Adde gjorde Eddie klar för natten. Han var lite kinkig med flaskan men tillslut så åt han hela och somnade sen i sin säng direkt vid 19.30. Jag gick och hämtade piazzan vi beställt och nu ligger vi i soffan och kollar fotboll. Är så trött så jag lär somna vilken sekund som helst.

Hoppas ni haft en bra fredag.
Kram kram



1 kommentar:

  1. Usch förstår att det var jobbigt. Begravningar är tunga. Stor kram till er alla!

    SvaraRadera