måndag 1 april 2013

1 april!

Första april och det betyder ju att våren ska komma på riktigt, el hur? : )

I natt bökade Eddie som bara den mellan 00-02. Adde sa iaf att han slutade vid 02 för han somnade själv då : ) Själv kändes det som att jag höll på huuuur länge som helst med honom. Vid halv sex vaknade han och Adde tog honom för jag var helt slut. Han somnade om nästan direkt mellan oss efter flaskan och jag vaknade sen vid 8.30. Gick på toaletten och när jag kom tillbaka så hade Eddie i stort sett tagit min plats. Han tyckte väl att han och pappa skulle sova vidare själva : )

Efter frukost så fixade vi i ordning oss och åkte till Hornbach för att köpa heltäckningsmatta och taklampor till klädkammaren. Sen köpte vi lunch på Subway och åkte hem. Hakade sen på min vän för lite storhandling medan far och son åkte till farmor och farfar en sväng.

Eddie sov inte mycket alls under dagen så vi hade en väldans gnällig unge här på kvällskvisten. Tillslut fick han på sig pyjamas och mat sen var det någon som träffade John Blund på direkten redan kl 18. Får la se när han vill säga god morgon : )





2 kommentarer:

  1. De där stöknätterna sliter på en, särskilt när man inte är van vid att vakna ofta.
    Det ska bli så kul att komma iväg ;-)
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Vilken fin pyjamas på sista bilden, vart är den ifrån?

    SvaraRadera