onsdag 10 april 2013

Hemma!

Idag har vi bara varit hemma och slappat. Tror det är skönt för Eddie att bara vara på hemmaplan ibland utan en massa fläng. Vi (Eddie) vaknade vid halv sju imorse så då var det bara att gå ner och fixa flaska. Efter det låg vi kvar i sängen och mös/busade till kl. 8 och då var han redo för en nap. Istället för att gå upp så passade jag på att somna om en stund till. En timmes extra sömn blev det sen bestämde vi oss för att gå upp : ) Sen dess har vi bara skrotat runt i myskläder hela dagen. Lite fix här hemma har jag hunnit med medan lilleman sov. Tog även en nap med honom igen på em : )

Eddie har blivit så duktig på att sitta själv. Känns som det bara hända över en natt. Åh nu har vi börjat ge honom 2 mål med "riktig" mat om dagen. Så det har blivit
2 flaskor mindre per dag. Sen är det klart han får flaska om han är hungrig : )

Nu ska jag sova. Bjuder på lite bilder från idag.







3 kommentarer:

  1. Skönt att ha såna dagar emellanåt! Tror egentligen det är mest vi mammor som blir rastlösa av att vara hemma hela dagarna, hihi! Men det är väldigt mysigt att kunna mysa, leka och busa hela dagen utan en massa måsten.
    Men så duktig han är på att sitta! Sötnosen!

    SvaraRadera
  2. När började ni med smakportioner till honom? Med tanke på att ni ger honom 2 "riktiga" mål om dagen? :) Vill med börja ge min lilla flicka snart (om någon månad) tänkte jag. :)

    SvaraRadera
  3. Okej. Min lilla flicka är nästan 4 månader, och tänkte börja med smakportioner när hon är ca 5 månader. Men då har det ju gått snabbt för honom. Gillar han maten? :)

    SvaraRadera