torsdag 18 april 2013

Photoshoot!

Trotsade regnat för att gå till öppna förskolan för att få Eddie fotograferad. Man fick 10 minuter med en riktig fotograf och vi körde lite olika poser. Mamman fick också vara med på ett par : ) Fick inte se dem på plats så nu får vi vänta tills den 28:e för att se dem. Eddie smilade upp sig till en början men sen va det inge kul. Jag blev helt svett av att hålla honom i olika poser och försöka hålla honom på gott humör, haha.
En annan mammavän var också där med sin son så efteråt gick vi till stammiscafét och fikade. Killarna somnade snällt innan vi satte oss så vi fick lite vuxentid.

Vid 18 kom pappan äntligen hem till oss och hade köpt med sig middag. Men han åker imorn igen och kommer hem på söndag, trist. Vi får helt enkelt underhålla oss själva. Har redan bokat upp hela helgen i stort sett : ) Åh imorgon bitti ska vi hämta Eddies mormor och morfar på Arlanda. De är hemma och hälsar på i Sverige i 3 veckor, yay.

Efter Eddie somnat för natten så började jag röja runt hör hemma och få lite ordning (känns som man inte gör annat än plockar). Vi bar också ner en liten malmbyrå och stora tv'n som gick sönder för ett tag sen från ovanvåningen. Åh så bar vi upp en stooor malmbyrå dit upp, tungt var det. Skönt att det var paus från squatsen idag ; )

Innan jag avslutar så vill jag bara säga att man måste ha FB för att kunna rösta på Eddie på Vi Föräldrars hemsida. Tycker det är lite trist att man måste ha det. Många har faktiskt inte det och jag har inte jättemånga vänner där....så det är väl bara att börjar rekrytera nya, haha : )

Sov gott hörni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar