fredag 19 april 2013

Solo igen!

Ja då var vi solo igen. Adde åkte imorse och kommer inte hem förrän på söndag. Vet att det inte är jättelänge men det är ändå trist. Men desto roligare var att jag och Eddie hämtade hans mormor och morfar på Arlanda idag. Underbart att se dem igen. Fast det blev en snabbvisit över dagen bara för deras flyg till Ängelholm (de bor i Halmstad) gick vid 18. Men vi hann mysa iaf. Jag och Eddie åker ner till Halmstad den 29:e och stannar en vecka. Så vi hinner nog mysa.

Hämtade mina föräldrar vid halv tio på Arlanda och åkte sen hem till oss. De packade om sina väskor som mest bestod av våra saker som vi inte fick med oss hem från Singapore sist : ) Eddie fick såklart en massa fina kläder, pussel och annat smått och gott. Tack snälla ❤

Sen åkte vi till Täby centrum och åt lunch på Melanders fisk och jäklar va gott det var. Efter lite andra ärenden så åkte vi hem och tog det lugnt. Tyckte att Eddie skulle sova men han gick på högvarv. Tillslut stoppade jag ner honom i vagnen och gick en sväng. Han somnade nästan direkt och sov en 50 minuter.

Vid fyra packade vi in alla väskor igen och körde dem till flygplatsen. Efter bara ett par minuter på vägen hem blev Eddie så arg och ledsen. Var tvungen att stanna för att ge honom nappen och trösta lite. Han sitter nämligen bak och då är det inte så lätt att ge nappen om man är själv. Sista biten gick ok, blev lite arg precis innan vi var framme hos svärisarna där vi hade fjäskat in oss på middag ; )

Hade en trevlig kväll men lilleman kom inte till ro. Han var hur pigg och aktiv som helst. Tillslut packade vi ihop oss och åkte hem. Eddie fick flaskan och sen blev det bums i sängen där han somnade i stort sett direkt, skönt.

Sen dess har jag hängt i soffan, ätit glass med varma hallon och även gjort mina squats. Härliga 150 blev det idag. Har nu gjort halva utmaningen så nu är det bara att köra.

Min ögon går i kors nu medan jag skriver detta inlägg så jag ska nog krypa ner under täcket och hoppas på en god natts sömn.

Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar