söndag 16 juni 2013

Dagen!

Vi har haft en rätt lugn dag idag. Eddies mormor åkte till stugan idag så vi är själva tills imorn. Barnet och jag tog en promenad till ett handelsområde som heter Flygstaden. Tog typ en halvtimme att gå dit. Eddie somnade när vi nästan var framme så han sov medan jag handlade på Maxi. Precis när jag skulle ta en fika på deras café så vaknade lilleman. Så han fick gröt och smörgåsrån medan mamman fick en kaffe. Tog sen en sväng förbi Skopunkten och hittade två par ballerina till mig och en par sneakers till bebis. Så glada vi blev : )

Strax innan 15 hämtade syrran oss för att åka och fira min kusin/gudson som fyllt år. Var där ett par timmar och blev sen hemkörda igen. Sedan dess har det ätits och ny blöja och pyjamas har åkt på. Busat på golvet har vi också gjort. Någon tyckte det var väldigt kul att klättra på sin mor. Ett tag så vägrade han att sitta både på golv, i sin stol och gåstol så jag har fått bära runt på skitungen. Börjar ju bli tungt nu, får rätt ont i armen. Efter en panna välling strax innan 19 så la vi oss i sängen och Eddie somnade vid 19 utan några problem. Han måste bara hitta sin sovställning först som ni kan se nedan ; )

Fixade sen lite middag till mig själv som bestod av varmrökt lax och dillstuvad potatis. Blev lite jordgubbar med grädde till efterrätt, mums. 

Nu ska jag lägga mig bredvid mitt lilla hjärta och sova. Saknar mitt stora hjärta ❤










2 kommentarer:

  1. Haha vilken snygg sovstajl Eddie har :D

    Jag städar på hotellet. Ska dock söka makeup-jobb nu när jag är mammaledig.

    Skaffa fler barn så kan du skaffa fler namntatueringar ;)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar verkligen bilder på när han sover :D

    SvaraRadera