onsdag 19 juni 2013

Nostalgi!

Har varit ute och gått en del nu när jag varit här i Halmstad. Sicka nostalgitrippar man fått. Ser sina gamla dagis och skolor. Ställen man hängde på när man gick på högstadiet. Hus där ens kompisar bodde m.m. Sånna minnen det väcker. Träffade min gamla skolkamrat Linda som jag också spelade fotboll med i måndags. Började följa hennes blogg för ett par år sen och det var så vi fick upp kontakten igen. Var riktigt kul att träffa henne och hennes yngsta son Aston som är 2 och en halv månad yngre än Eddie. Munnarna gick i ett och vi pratade om både det ena och det andra. Hoppas på att vi ses snart igen. Här är en länk till hennes blogg om ni är sugna på att läsa: www.familyspace.blogg.se

Dagarna har varit fullspäckade som de alltid är när man är här. Har bl.a. hunnit med en tur till Gekås med syrran : )
Här kommer en bildbomd från de senaste dagarna.

Sussar gott. Gäller att ladda upp för inför mammas alla äventyr ; )

Jag och Linda blev intervjuade av TV4 Halland så nu är vi tv-kändisar också : )

Träffade kompisen Lykke och hennes mamma Linnéa för en mysig fika. Tog inga kort så nallade denna från henne.

Eddie var fascinerad av morfars självgående gräsklippare.

Fikat och shoppat med syster och hennes sötnosar idag. Älskar denna bildserie jag tog på Eddie och hans stora kusin Miranda. 

Mosters fina stora pärla ❤

Åh lillskiten fick såklart högsätet : )

Mer bus blev det nu på kvällen när syster och Co. var här och åt middag. Som de älskar sin lilla kusin. Finaste barnen ❤

Kan inte annat än att älska hans sovstilar ❤❤❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar