fredag 14 juni 2013

Uppdatering!

Har varit fullt upp sen senaste inlägget. Igår kom vi ner till Halmstad. Jag och Eddie åkte ner med min mamma som äntligen kommit hem från Singapore.

Här kommer lite update från veckan.

I måndags hade vi besök av Elin och Liam. Lekte lite hemma och sen gick vi till vårt lilla centrum och åt lunch.


I tisdags så hängde vi med mammor och bebisar i täbban och då kom det fram att alla var gräsänkor på kvällen. Så vi bestämde att vi skulle ses på kvällen för lite middag och vin. 
Älskar spontana träffar : )

Eddie fick busa med sina kompisar. De är så söta tillsammans ❤ Killarna ville gärna kela med Vilma men hon ville mest snacka i telefon. Det kommer bli dyra räkningar sen ; )


Eddie fick bada ute på altanen i onsdag medan pappan byggde vidare på den och mormor fixade i trädgården.


Väskorna packades (i sista stund som vanligt) och hopp i bilen för ett stop hos min mormor och morfar innan vi fortsatte ner till Halmstad.

Får se hur mycket jag hinner blogga nu när vi är här. Annars så lägger jag upp bilder oftare på Instagram. Heter jojjop om ni vill följa. Men har låst profil för jag vill gärna ha koll vilka som följer mig : )




1 kommentar:

  1. The following toaster ovens can be bought in the countless variety
    of stratum. Water-based provides work best in order to, regarding acrylics.

    Utilizing this kind beautiful make is incredibly renowned is
    that they the bring most heavy mistakes. The main designer of one's procedure is connected with medical and Simple Professional adorning and as well , starting out canned fumes padding leaves.

    Look at my web page :: westinghouse toaster oven

    SvaraRadera