onsdag 7 augusti 2013

Mulet!

Rätt skönt att det är mulet idag så man kan vara inne med gott samvete : ) Har en del att fixa här hemma. Eddie sover och jag håller på att tvätta. Ikväll ska jag äntligen få träffa mina mamas och äta middag. Bara vi utan barn. Är skönt att få göra saker själv ibland utan en klängande unge ; )

Igår kom Eddies mormor och morfar förbi för att hänga med oss under dagen. Det blev mycket bus, gos och plask i poolen. Vi tog även en promenad bort till ett ställe och åt lunch. Pappan kom också och mötte upp oss där. 

På kvällen tog jag en långpromenad själv med musik i öronen. Så härligt. Somnade som en stock på kvällen.

Nu vaknar Eddie så jag måste rusa.






1 kommentar:

  1. Svar: Vad roligt! Kul att du kommentera, nu har jag en till blogg att följa ;)

    Jag förstår, guld värt med en härlig mammagrupp! Jag håller tummarna att dom vi ska träffa i september är några man klickar med!

    Ja, efter att ha kört sittdelen nu i två dagar har jag nog bestämt mig för att fortsätta. Idag har han inte gnällt en sekund! :) Dom är ju så nyfikna dom små pojkarna ;D

    SvaraRadera