torsdag 5 september 2013

Halvkul!

Har varit en halvkul dag idag. Eddie har inte varit på sitt bästa humör idag. Det har svängt mellan superglad och ledsen. Åh däremellan en massa gnäll. Trodde aldrig att jag skulle trötta på att han säger mamma...men idag var det hårfint ; )

Sen ringde pappan och sa att han var på väg hem för han kunde knappt röra sig pga ont i ryggen. Han har typ fått ryggskott : (

Jag kände mig helt slutkörd och tom på energin på em så jag la mig med Eddie när han skulle sova och vi vakande en och en halv timme senare. Skönt men kände mig fortfarande trött.

Eftersom Eddie gärna ville klänga på pappa hela tiden så gick vi två bort till lekplatsen så han fick vila. Vi gungade och han fick krypa runt i sandlådan. Nu vill han gärna att man ska hålla i hans händer och gå med honom. Tur att han är så lång så man slipper böja sig allt för mycket. Sen fixade vi middag med oss hem och Eddie somnade innan vi åt.

Vi hade en mysig avslutning på dagen iaf och min förkylning är helt borta också, så tummen upp för det. Imorn ska vi hänga med våra kompisar. Får se vad vi hittar på.

Sov så gott vänner, kram.



1 kommentar:

  1. Stackars pappan som ryggskott men jisses så söt Eddie är!:-) Kram!

    SvaraRadera