tisdag 17 september 2013

Hemma!

Nu är jag och Eddie hemma i Sthlm igen efter mysiga och fullspäckade dagar i Halmstad. 

Är så jäkla stolt över Eddie som var huuuur duktig som helst (igen) hela resan. Inte en sur min. Sov i två omgångar i över 1,5 timme, lekte med sina leksaker och åt riskakor. Vi hamnade såklart i den härliga rusningstrafiken när vi kom till Sthlm och trodde att Eddie skulle få nog av att sitta i bilen. Men han satt där och snuttade på sin napp och kollade på alla bilar och lastbilar runt omkring. Tur att han (än så länge) gillar att åka bil eftersom det blir några tripper till Halmstad varje år.

Blev så sjukt trött när vi kört förbi Jönköping så jag fick stanna på en rastplats för att vila lite. Såg att Eddie också var trött men han satt och snackade lite. Slumrade till och när jag vaknade så hade Eddie också somnat : ) Vi stod väl där typ 10 min och det hjälpte att få slumra till lite. Blev piggare så då kunde vi köra vidare.


Här är bilder från våra dagar.

Mammas duktiga kille ❤

Jag skulle fota tjejerna när de klädde ut sig. Blev några kort kan jag säga : )

Vi har handlat middag.

Eddie fick bada med sina kusiner och tyckte det var så kul. Jäklar vad han plaskade åh äldsta kusinen fixade frippan.

Har hängt massor med min bästa vän Carro och hennes fina Levi. Helt sjukt att vi nu går med en var sin barnvagn med våra grabbar i ❤

Försökte få till en kusinbild men det gick sådär med dem där knasbollarna : )

Den här godingen har jag fått sova bredvid varje natt.

Stannade till hos en gammal handbollskompis och hennes Gustav på vägen hem. Blev bjuden på båda hembakat bröd och chokladmuffins. Tack Fia för att vi fick komma.

Lite bilder från bilen. Fick bli cheeseburgare i bilen till sen lunch så vi skulle få komma hem någon gång. Eddie verkade gilla det : ) Ni får tycka att jag är en dålig mamma som gav honom det men så fick det bli den här gången. Åh en hel fick han såklart inte...

Nu ska jag sova, är supertrött.
God natt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar