onsdag 4 september 2013

Lugn dag!

Blev en lugn dag idag eftersom jag inte är på topp. Trodde Eddies förkylning kom tillbaka imorse men det var falsk alarm, tack och lov. Vi vaknade vid 06.45 och busade i sängen. Efter frukost blev det lek och bus som vanligt och sen sov vi båda två en lång fm nap. Var välbehövligt för båda. Efter lunch kände jag att vi behövde lite luft och det var fint väder så sitta inne hela dagen kändes inte så kul. Men jäklar va varmt det var idag. Härligt med sensommar värme. Men det var tungt med förkylningen och värmen. Nästan 6km blev det iaf. Sen blev jag helt paj när vi kom hem. Tack och lov så kom pappan hem idag och kunde avlasta lite. Jag och Eddie hade fixat middag och kladdkaka tills han kom hem. Efter barnet somnat så blev det soffhäng resten av kvällen. 

Nu ska jag kramas med min man innan vi somnar eftersom han ska vara borta och jobba till lördag kväll.

God natt!

Ständigt klättrande.

Bäst att hålla kolla så han inte slänger iväg husnyckeln som han gör med allt annat.

En unge som hängt på mig typ hela eftermiddagen. Bara uppe i famnen som gällde för det mesta. Mössan från Färg & Form kom idag och den var såklart superfin på lilleman : )

Kan dricka ur era glas själv faktiskt.

2 kommentarer: