lördag 19 oktober 2013

Fix, fix, fix!

Denna lördag började med att jag hämtade min mamma på flygplatsen. Äntligen är hon hemma!! 06.45 satt jag i bilen och det var kaaallt ute, 0 grader visade termometern.

Eddie blev så glad att träffa mormor. Blev först lite fundersam eftersom han ser dem på tv'n mest via Skype. Men han mjukande snabbt och har knappt släppt mormor på hela dagen. 
Sen dess har dagen gått i ett. Vi håller ju på att fixa till kontoret till gästrum också så det har skruvats upp skåp och gästsäng har satts ihop samt plockat in massor av saker i skåpen. Plus att lilla bus har röjt runt och "hjälpt" till : ) Fattar inte att han har så mycket energi. Han har kört på non-stop idag och bara sovit en gång. Så han slocknade på en gång vid 18.30. 

När Eddie somnat åt vi andra en välförtjänt pizza och slängde oss sen i soffan. Mamma gick och la sig tidigt men inte så konstigt pga tidsskillnaden i Singapore.Jag och Adde har faktiskt legat i sängen i snart en timme, så trötta båda två. Adde kollar Walking Dead och jag bloggar. Ska sova snart för vi har en mysig och fullspäckad dag imorn.

Hoppas ni har en mysig helg.
Kram kram



2 kommentarer:

  1. Vad skulle man göra utan dessa små hjälpredor ;)

    SvaraRadera
  2. Okej, grattis till 13 år då, kärleken är ju för underbar!

    ♥♥♥

    SvaraRadera