tisdag 1 oktober 2013

Tandborste!

Tänkte om jag köper en tandborste så kanske det tittar fram någon tand : )


Eddies temp har gått ner till 36,3 idag utan supp och det är så skönt. Har varit tre jobbiga nätter. El två för mig och tre för Adde. Febern kom i lördags när vi var i Ullared. Åh det har bara varit pappa som har gällt så jag har inte kunnat avlasta honom heller. Imorse vaknade vi inte förrän kl 11, helt galet. Var nog någon som behövde sova och jag tackade inte nej till det. Hoppas verkligen att natten som kommer är som de brukar vara. 

Jag och Eddie oss ut och köpte en bygel till resevagnen som vi ska ha med oss på lördag när vi åker till Mallis. Yay, snart åker vi : ) Blev lite handling på Maxi också innan hemfärd. Nu röjer Eddie och jag sitter i soffan en stund och väntar in världens bästa pappa/sambo ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar