fredag 15 november 2013

Hello Friday!

Vad skulle jag göra utan min fina mamma. Hon har hjälpt till så mycket de sista dagarna. Inte nog med att hon målat Eddies rum (1 gång grundfärg och 2 omgångar vit färg) utan hon har även tapetserat en vägg i köket. Har haft tapeten hemma ett tag men inte fått tummen ur men när mamma hälsar på kommer piskan fram ; ) Är jättebra för det blir massa gjort. Tack bästa mamma ❤️

Mamma och jag var även en sväng i täbban för att fixa lite ärenden. Eddie var hemma med sin pappa. Blev en lunch på Vapiano också. Så skönt att äta ute i lugn och ro ibland. Blev mest shopping till hemmet men ett underställ och en fin tröja till Eddie fick följa med hem från Kappahl som hade 30% på ett helt köpt. Mammaleggings blev det till mig också.

När Eddie somnat vid 19 så dukade vi fram skaldjur och Adde fick sig en köttbit istället. Längesen jag åt skaldjur, riktigt gott är det. Nu kollas det fotboll och jag måste blogga samtidigt för att inte bli för nervös : )

Kram på er!

Lite bilder från väggen i köket. Blev lite mörka bilder men här har ni resultatet iaf. Vi är så nöjda.




Min pappa landade i Sthlm idag och Eddie har visat allt bus han kan för sin Moffa : )



2 kommentarer:

  1. Va skönt med lite hjälp och få saker gjorda! Jättefint blev det :) snart vill vi se en magbild :) kram!

    SvaraRadera
  2. jag säger detsamma... vad skulle man göra utan sin mamma?
    J'ättefint blev det! Och vilken söt liten mage du har. Spännande att höra vad det blir. Ni kanske blir förvånade hihi.

    SvaraRadera