tisdag 26 november 2013

Planterat!

Häromdagen så planterade jag vit ljung och en liten mini-en. Blev jättefint och jag tycker vit ljung är så himla fin. Nu ska jag bara inhandla en krans till dörren så är entrén färdigpiffad inför juletid : )

Eddie var så duktig att hjälpa mig köra in alla grejer från bilen. En stark liten kille det där. Låg en säck med 8 liter jord i vagnen också. Eddie älskar att köra sin vagn så det är perfekt att man kan fälla handtaget så mycket. Love Brio Go : )


Igår träffade vi upp svägerskan Mia för lunch. Eddie somnade i vagnen precis innan vi träffades och han sov över 1,5 tim. Så skönt att kunna sitta och äta i lugn och ro och få prata utan att bli störd. När han sen vaknade så knatade han runt själv för det mesta. Visst att man får springa och jaga och man kommer inte framåt så snabbt när de går själv. Men det är skönt att slippa ha en gnällig unge som inte vill sitta i vagnen och slippa bära hela tiden. Sen är han ju så underbart söt när han går runt : )

Idag ska vi ha en playdate i lekparken med Eddies kompisar. Blir sista hänget e vardag tillsammans innan jag börjar jobba. Men vi kommer fortsätta att träffas för vi har klickat så bra. Så himla roligt att fått nya vänner.

Hoppas ni får en härlig dag.
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar