lördag 25 januari 2014

Lördag!

God morgon. Ligger i sängen och lyssnar på mina fina killar som sussar bredvid mig. Lillasyster håller mig sällskap med lite boxning. Så skönt att jag börjat känna henne mer. Har moderkakan i framkant så det blir som en kudde mellan bebis och magen så man känner inte sparkar och rörelser lika tidigt och tydligt. 

Har ledsamt nog fått läsa och höra om missfall på sista tiden och jag har haft turen att slippa det trots att det är vanligare än vad man tror. Har även haft nära och kära som har fått uppleva det också. Kan bara tänka mig hur det känns ❤️ När man hör om det så blir iaf jag lite nojjig. Fast jag är i v25 så kan vad som helst hända, är inget man kan styra över. Sen att man är mer sällan hos BM när man är gravid med nr 2 gör ju inte saken bättre... Man är ju inte mindre orolig för att man har varit med om en graviditet tidigare. Får försöka att njuta av det och bara tror på att allt kommer gå som det ska ❤️





Vår goa kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar