tisdag 7 januari 2014

Next!

Beställde lite kläder från Next till Eddie när jag låg och tyckte synd om mig i fredags : )

Alltså de har sååå mycket fina kläder och skor så jag nästan blir tokig. Hade lagt hur mycket som helst i varukorgen men fick lägga band på mig och ta bort. Det är riktigt bra priser och fraktfritt. Snabb leverans också. Beställde som sagt i fredags och fick paketet idag (skickas från England). Tur att jag glömde kolla tjejkläder när jag var där inne. De är helt underbara också. Såg dock ett 3-pack pyjamas som lillasyster ska få nästa gång det ska klickas hem lite : )

Detta var det som kom i paketet denna gång. Allt var så himla mjukt och skönt. Blev mycket grått och blått men det är ju så fint. Är i lite större strl som han kan växa i för just nu har kläder så det räcker, hihi.

Är inte jackan helt underbar? 

1 kommentar:

  1. Oj så fina kläder! har kollat in den sidan tidigare och varit sugen på att beställa men har inte riktigt vågat! Måste nog in och kika igen:)

    SvaraRadera