måndag 3 mars 2014

Vår söndag!

Bloggandet går verkligen inte bra nu. Har ingen ork...

I fredags åkte jag och min vän Sofie till Gekås och stannade till lördagen. Men mer om det i ett annat inlägg : )

I går hade lilla familjen en mysdag tillsammans. Fick lite sovmorgon till 07.30 då Eddie stökade lite under natten. Han vaknar till och är ledsen under en period. Har varit så ett par nätter. Är kanske en fas men hoppas det blir bättre snart. 

Efter frukost åkte vi till Bauhaus för att köpa lite målargrejer nu när vi ska börja med sovrummet. Eddie somnade i bilen på väg därifrån och då passade vi på att åka till Täby centrum och fixa några ärenden. Jag kilade in medan Andreas och Eddie var kvar i bilen. Efter det skulle vi kolla in en ny bil men det var stängt så vi åkte till Subway för lunch. Eddie vaknade lagom tills vi parkerat bilen. 

Väl hemma så var jag helt slut. Alla la sig i sängen och medan pappan spelade filmer för Eddie i mobilen så lyckades jag powernapa lite, så skönt.

Vid 17 så begav vi oss iväg till våra fina vänner för middag. Tacos böjds det på och så god hallonpaj till efterrätt. Hade en jättemysig kväll och vid 20 drog vi oss hemåt. Bor bara 5 min bort med bil, så skönt. Eddie slocknade på knappt 10 min och för vår del blev det Zlatan på tv. Slocknade sen själv i soffan på 10 min, haha. 

Hoppas ni hade en bra helg?
Kram på er!

Så fin i nya mössan från Gekås : )

Skulle prompt åka i den lilla kundvagnen istället för att köra den, knasunge

Spännande med alla hundar.

Lycka att få slicka vispen.

Magen i v31, herregud vad tiden går fort ❤️

2 kommentarer:

  1. Å nu är det inte långt kvar. ha en skön kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är verkligen inte långt kvar : ) hoppas du och tvillingarna får en mysig dag.

      Radera