måndag 14 april 2014

Nära!

Går inge vidare med bloggen nu. Ingen ork, tid el lust just nu. Vet knappt om det är några som läser. Ni får jättegärna lämna en kommentar om ni brukar kika in här. Vore roligt att veta vilka ni är : )

Nu är det verkligen nedräkning tills lillasyster ska titta ut. Undrar så när hon är sugen på att komma. Hoppas vi inte går över för mycket. Men det är bara att vänta och se : )

Tanken är att jag ska sluta jobba den 25:e men kommer kanske jobba veckan efter också. Är bara 3 arbetsdagar den veckan eftersom det 1 maj på torsdag plus klämdag på fredagen. Sen har vi ingen ersättare än så jag kan nog bestämma när det närmar sig om jag kör några dagar till. Kommer nog bara uppskattas om jag stannar. Får se hur jag mår helt enkelt.

Verkligen inte långt kvar nu.

Finaste storebror innan ikväll efter en dusch.

Nu lockar kudden och känner jag mig själv rätt så tar det inte många sekunder innan jag somnar. Min sambo blir galen på mig över hur fort jag kan somna, haha.

God natt!

4 kommentarer:

  1. Jag kikar in här titt som tätt, måste ju hålla koll på vad ni har för er :) Jag är dålig på att kommentera, får bättra mig på den punkten... Sköt om dig och magen! Kram/Linda

    SvaraRadera
  2. Jag kollar in din blogg! :)

    SvaraRadera
  3. Jag läser alltid <3 Men kommenterar sällan då jag nästan alltid surfar på mobilen och det är jättesvårt att kommentera där.

    SvaraRadera
  4. Gud så nära!!! Heja heja! Hur gör ni, kommer ni under påsken? Hur gick tillväxt ultraljudet? Kram

    SvaraRadera