tisdag 13 maj 2014

Overtime!

Ja då har vi gått över 3 dagar. Klart man vill att hon ska komma ut men det känns rätt ok ändå. Man kan ju ändå inte göra så mycket åt det. She's the boss : )

Det som är jobbigt är att jag varit förkyld och haft hosta i 10 dagar och fick så jäkla ont i huvudet och käkarna ömmade så mycket. Misstänkte bihåleinflammation så jag var hos VC igår och fick det bekräftat... Inte direkt läge att få det nu. Egentligen så läker det av sig själv men eftersom jag är i den situationen som jag är så fick jag pencilin för att skynda på läkningen. Kroppen kanske vill bli friskare innan bebis vill titta ut. Så nu håller vi tummarna för att jag blir bättre snabbt och att vi får snusa bebis snart ❤️

Mellan lördag och söndag så tyckte jag att bebis inte rört sig som vanligt så vi valde att åka in till förlossningen för att kolla. Allt såg så fint ut och efter vi varit där så körde hon igång som vanligt. Man ska alltid gå på magkänslan och kolla en extra gång.




Liten sångstund i nya pyjamasen innan läggdags igår. Kan ni gissa vilken låt det är : )

5 kommentarer:

  1. Hittade hit av en slump:)Trevligt ser att du bor i Täby precis som jag:)Lycka till med magen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Har helt glömt bort att svara dig : ) kul att du hittat hit. Jaha, vart i Täby bor ni?

      Radera
  2. Jag håller verkligen tummarna för att du blir helt frisk snart och att lillasyster vill komma ut.

    Kram

    SvaraRadera
  3. KAn det vara imse vimse spindel kanske? ;) Den går min lilla tjej och "sjunger" på här hemma jämt o ständigt just nu, såå sött. Krya på dig så kommer lillasyster säkert snart:)

    SvaraRadera
  4. Håll ut! Snart, snart är hon hos er. Massa kramar m, jag veeeet hur jobbigt det är med övertid... Kram

    SvaraRadera