söndag 4 maj 2014

V.40!

Inne på sista veckan nu innan BF. Inom 3 veckor så kommer vi ha vår tös hos oss. Hoppas på att hon inte vill ligga kvar allt för länge där inne. 

Jag är så tacksam att jag kunnat bli gravid och att allt har gått bra (än så länge iaf) men nu har jag börjar ledsna lite på att vara gravid... Är så otymplig, kan inte leka med Eddie som jag vill, har sån jäkla nästäppa, tror jag har någon knuta vid skuldrar som gör så jäkla ont emellanåt, svullna händer och fötter, kan inte böja mig och det trycker så mycket neråt etc. Idag har jag haft lite småkänningar, tror jag iaf.... Vet inte om det är/var något. Hade inga känningar alls med Eddie utan det kom bara pang och sen var det igång. Ska bli så spännande och se hur det blir denna gången : )

Jobbade min sista dag i fredags och i samband med det så blev jag tokförkyld och fick hosta... Nu ska det iaf bli skönt att få varva ner lite innan bebis kommer och fixa här hemma. Om jag har sån tur dvs ; )

Magbilderna är tagna från v.39, har inte hunnit fota idag.


Hej kalaskula!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar